A při čem usínáte Vy ?

Už ani nevím kdy jsem stím začal . Ale usínám výhradně se sluchátkama v uších .
Jako malej 6 letej klučina jsem usínal s walkmenem ve kterém mi hráli Offspring .
Pokračovalo to Linkin Parkama , pak byla dlouhá pauza a znovu jsem začal tak před 2 lety .

V posledních dnech , možná týdnech je to převážně skupina Foals a jejich poslední album Total Life Forever .

Total Life Forever

A jedna z nejkrásnějších skladeb z alba je : Spanish Sahara .
Při které by nejspíš usnul i člověk po 10ti Red Bullech .
Můžete krásně přemýšlet o všem co Vás napadne . Během poslouchání Spanish Sahara se dostávám opravdu mimo tento svět , někam kde jsem si splnil svůj sen , kde člověk může být tam a s kým chce . Když ví přesně co chce , během této skladby si to dokážete krásně představit , jakoby to byl ten nejživější sen co jste kdy měli .


4 komentáře to “A při čem usínáte Vy ?”

  1. Dashia5 Says:

    Moc se mi líbí ta písnička. Já většinou usínám taky se sluchátkama v uších a to při písničce Traffci nebo adagio for strings od Dj tiesta. Ale rozhodně neusnu pokud vedle mě neleží můj pejsek :D.

  2. Zatnaktel (@zZatnaktel) Says:

    Notebook, sluchátka a Pendulum 😉

Zanechat Odpověď

