,,Co se Vám honí hlavou ? „

Popravdě něco strašnýho , takhle mimo jsem nebyl si myslím už dost dlouho .
Jako by Vás převálcovalo stádo slonů a pak ještě předhodili lvům .
Nejhorší na tom Všem je , že člověk prostě čekal že bude šťastnej , takyže jsem byl . Takhle hezky mi nebylo už … ani nepamatuju .
Tohle bylo ono , takhle bych chtěl aby mi bylo furt . Jenže , nesmíme zapomenout že já jsem Beránek , tak se tu něco muselo prostě
podělat jinak bych to přeci nebyl ani já . Nebudu na nikoho ukazovat prstem , nebo snad dokonce řikat , že to je vina někoho jinýho .
Je to moje vina .

Doufám , že to bude časem jinak , že se to změní. Přeju si to od srdce , tak jako jsem si snad nepřál nikdy nic jinýho , tohle je ono .
To opravdu chci !
Řikejte si co chcete , já za tím pudu . Nepřiznám porážku ani na smrtelný posteli , protože dokud dýchám , věřím a bojuju !

Každým rozhodnutím někoho zklamete , někomu ublížíte . S tím se nedá nic dělat , ale lepší je vždy něco udělat , než nedělat nic .

To by bylo tak všechno co můj mozek vyprskne skoro v jednu ráno po pár skleničkách vína !

Zanechat Odpověď

