Býval jsem …

Býval jsem opravdu hloupý . Kolikrát jsem to chtěl udělat a neudělal . Člověk má tolik příležitostí , ale strach ho donutí se šancí vzdát .
Když už jsem odolal strachu , bylo pozdě .
Slyšel to “ Zkus to ! Neboj se ! Uvidíš bude to fajn ! “ , jenže poručit strachu nešlo . Je pozdě .

Teď tu sedím jak malý blbeček a píšu tenhle non-sense článeček o ničem , abych si dochoval vzpomínky !
Mohl nad tím každý den rozmýšlet a řikat si jaký jsem to byl hlupák .

Jak řekla “ Pláčeme pro to , co je krásné ! „

Zanechat Odpověď

