Vstávání v 5 ráno, opice a práce . Inu, ideální víkend .

Budík mě probudil hezky v 5:05 po 4hodinách spánku s docela slušnym bolehlavem, ale tak
dalo se to čekat, že mi nebude hej po 3 flaškách bílýho vína .
Převalování v posteli pokračovalo dalších 15min, kdy jsem si uvědomil, že bych vlastně nemusel vůbec stihnout

autobus .

Sbalil jsem notebook, wi-fi router a utíkal jsem na bus .Pro dnešek jsem ho stihnul s předstihem, né jako vždy,

kdy autobusy musím dobíhat . Do práce jsem dorazil nějak brzo, ani personální vrátnice nebyla otevřená, tak jsem

musel čekat jak malej šmoula 15min než ji otevřeli . První hodinu jsem myslel že umřu nudou ještě k tomu mi bylo

špatně . Další dvě hodiny utekly jak voda a já si už jen skočil koupit ledový čaj a nějaké celozrnné pečivo .

Vzal jsem to trošku dřív než bych měl , ale přeci nebudu riskovat , že mi ujede bus z Hájí na chatu , který jede

dvakrát za den . Metrem přes celou Prahu , ze Zličína až na háje to trvalo 50 min , ale stihnul jsem to . V buse kouknul na Source Code, který všem doporučuju ! Teď si jdu dát dobrý segedínský gulášek a povalovat se . Dobrou chuť !

Jediná dobrá věc tenhle víkend bude ta pohoda a klid, lehárko na chatě.
Ale stejně se budu muset trošku podívat na přijímací testy na VŠ z matematiky .

Zanechat Odpověď

